BIS står for Boost In Sales, og det er det, vi leverer


Vi skaber øget salg i din mediavirksomhed gennem effektivt at opdyrke og sikre salg her og nu både til eksisterende kunder med potentiale for vækst, samt til kunder som du ikke har i dag.

Dette salg skabes gennem strukturel bearbejdning af de små og mellemstore annoncører i dit marked med et minimum af tidsforbrug for dig. På denne måde frigiver vi dyrebar tid i din organisation, så dine sælgere kan koncentrere sig om kunder i andre segmenter.

Vores fokus er på denne måde at skabe effektive medialøsninger, så både I og jeres annoncører opnå størst mulig udbytte af samarbejdet.

Hvordan gør vi det?

Vi udvikler og afholder effektive salgsprogrammer for medievirksomheder. Vores viden stammer fra en unik, dybtgående og mangeårig erfaring fra det danske annoncemarked. Denne erfaring er grundlaget for vores rådgivning af medievirksomheder om optimering af deres annoncesalg.

Rådgivningen er baseret på vores viden om annoncørens behov og udfordringer om at få mest mulig effekt ud af deres markedsføringsinvesteringer. Derudover har vi omfattende erfaring med den faglige samt salgstekniske kompetenceudvikling for mediasælgere.

På denne måde skaber vores løsninger en unik og salgseffektiv kobling mellem sælgernes viden og kundernes behov.

Fremgangsmåde

Vi starter med at analysere dit marked, og identificerer konkret det antal virksomheder i dit område, som har behov, motiv, og midler til at investere i vækst for deres virksomhed. Det kan dreje sig om eksisterende kunder med potentiale for vækst, og/eller om kunder som du ikke har i dag.
Vi bruger vores indsigt i de nyeste marketing- og medietrends til at sammensætte markedsføringspakker som skaber effekt for annoncørerne. Vores mål er at designe mediepakker, som skaber størst mulig effekt, og som benytter alle de medieplatforme som mediahuset råder over.
Vi uddanner og træner mediehusets sælgere til at blive stærkere rådgivere og til at sikre at annoncørerne i programmet får den rette rådgivning omkring dels udvikling af kommunikation, brug af mediepakkerne osv.
Vi inviterer de udvalgte virksomheder til markedsføringsseminarer hos mediehuset, hvor de dels hører de nyeste trends indenfor effektiv markedsføring, og dels får tilbudt deltagelse i mediehusets vækstprogram.
Som en del af programmet sikres annoncørerne en struktureret og professionel opfølgning, som løbende tilpasses. Opfølgningen udvikler deres annoncering i området til de opstillede vækstmål og de midler, som er til rådighed.

BIS-modellen sikrer en struktureret og målrettet dialog mellem medievirksomhed og annoncør, og ikke mindst resultater som er det vigtigste.

Kontakt os, hvis du har behov for en reference